امروز : 1398/05/30

سایت خبری سید محمد امیری

پایگاه اطلاع رسانی و خبری Seyed Mohammad Amiri

برنامه حسابداری رستوران ، کافی شاپ ، فست فود و سفره خانه

انتشار : 1398/02/03

به وسیله این برنامه می توانید تمامی نیازهای خود را برای ثبت و گزارش گیری و فروش کارهای مرتبط با رستوران را انجام دهید.

برنامه حسابداری رستوران

برنامه حسابداری جهت استفاده در رستوران ها و فست فود ها و همچنین سفره خانه می باشد و می تواند تمامی نیاز های کاربران از جمله ثبت محصولات، فروش ، صدور فاکتور، ثبت هزینه های جاری و حقوق پرسنل و ... را برطرف سازد و با محیطی بسیار کاربر پسند طراحی شده است و قابلیت تغییر طبق سلیقه مشتری را دارد.قابلیت های این برنامه را در زیر مورد بررسی قرار می دهیم.

جهت خرید می توانید به سایت مارکت کرمان مراجعه فرمایید.

1-ورود کاربران ( به صورت رمز نگاری شده) و  تغییر رمز

2- قابلیت ثبت مشتریان با اطلاعات مورد نیاز ( نام و نام خانوادگی ، آدرس ، موبایل جهت ارائه خدمات پیامکی)

3- ثبت پرسنل با اطلاعات کامل ( نام و نام خانوادگی،وضعیت فعال بودن،سمت،آدرس،موبایل،تلفن ثابت ، به همراه عکس پرسنلی )

4-تعریف نوع محصول : در این بخش باید نوع محصول را تعریف کرد به عنوان مثال : نوشیدنی ، دریایی ، غذا ، قلیان و ...

 5-ثبت غذا نوشیدنی و خدمات : در این قسمت باید نام محصول را به همراه قیمت و نوع آن تعریف کرد تا بتوان در سایر قسمت ها از آن استفاده کرد.

 6- ارائه فاکتور و چاپ به صورت دلخواه(رولی-A4) : در این بخش امکان مشاهده تمامی فاکتورهای صادر به همراه جستجو با نام مشتری ، شماره فاکتور مبلغ و ... محیا می باشد و امکان صدور فاکتور ویرایش و حذف و پرینت آن مقدور می باشد.

همچنین در بحث صدور فاکتور با استفاده از لیست بازشو تمامی محصولات تعریف شده قابلیت انتخاب دارند و قیمت آن نیز به صورت اتوماتیک درج می گردد و امکان دادن تخفیف و هزینه سرویس نیز دیده شده است و همجنین امکان نوع پرداخت و انتخاب میز  نیز محیا می باشد.

6- تسویه حساب : در اینجا تمامی فاکتور های پرداخت شده را میتوان مرور کرد و میتوان فاکتورهایی که تسویه نشده اند را با ذکر شماره فاکتور تسویه کرد.امکان ویرایش و حذف تسویه حساب نیز وجود دارد.

 7- تعریف میز: در این بخش میتوان تمامی میزها ، سکو ها ، اتاق ها و لژهای خانوادگی را  به همراه ظرفیت آنها تعریف نمود. امکان ویرایش و حذف و جستجوی نیز وجود دارد.

8-رزرو میز: این امکان وجود دارد که مشتریان برای خود در تاریخ و ساعت مشخص برای خود میز دلخواه رزرو کنند.امکان ویرایش و حذف و جستجوی نیز برای مدیر وجود دارد.

9- تعریف هزینه: در اینجا باید نوع هزینه را به سیستم معرفی کرد. هزینه ها شامل : هزینه های جاری، هزینه های حقوق پرسنل ، ضایعات و ... می باشد و امکان ویرایش و حذف وجود دارد.

10-ثبت هزینه :در این بخش باید هزینه های اعمال شده در سیستم به تاریخ و توضیحات ثبت شوند. همچنین امکان ویرایش و حذف نیز وجود دارد.

11- ثیت سرمایه : در اینجا به منظور نگه داری و یادداشت امکان ثبت سرمایه نیز دیده شده است اما در محاسبات دیده نشده است و در صورت نیاز مشتری می توان این بخش را نیز تغییر داد.

12- ثبت چک : در این قسمت می توان چک های صادره و چک های دریافتی را با جزییات کامل(شماره حساب-شماره شبا-تاریخ صدور-تاریخ سر رسید-وضعیت چک و ...) ثبت نمود و امکان جستجو ، ویرایش و حذف وجود دارد.

13-گزارشات فروش سود و زیان : به منظور گزارش جزیی برای مشتریان این بخش دیده شده است که در آن می توان گزارشی از هزینه ها ( خرید) ، فروش و محاسبه سود به تفکیک مشتریان و یا کلی و در زمان مشخص شده و یا کل تهیه کرد .در صورتی که مشتری نیاز بیشتری به گزارش ها داشته باشد قابلیت برنامه نویسی وجود دارد.

این برنامه با زیان C#.NET و دیتابیس SQL SERVER تهیه شده است و امکان تهیه بک آپ ( پشتیبان گیری ) از دیتابیس دارد ( بعد از هر بار بسته شدن به صورت اتوماتیک بک آپ میگیرد و در برنامه هم می توان به صورت دستی این کار را انجام داد.)  

این برنامه به صورت پیش فرض با امکانات فوق برنامه نویسی شده است و در صورتی که مشتریان تقاضای بیشتری داشته باشند می توان آن را تغییر داد.

تهیه شده توسط سید محمد امیری

فایل های ضمیمه


دیدگاه کاربران
0 دیدگاه